Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.10.2007 18:20 - телефонния тормоз
Автор: bobito2 Категория: Забавление   
Прочетен: 665 Коментари: 0 Гласове:
0



сериозно обмислям идеята да подам официално оплакване до националните GSM оператори за прекратяване на безплатните разговори в група. ми те шефовете, като няма какво да правят постоянно звънят на служителите си и ги тормозят. как може да се случват такива неща. безкрайно съм разочарована, изобщо не съм предполагала. звъни ми моят шеф и иска нещо, след по малко от 5 минути звъни и иска друго. при третото обаждане му казвам, че разговарям с клиент, и ще му се обадя като свърша. преди да си е тръгнал клиента, той пак звъни- какво да направя? да оставя клиента да се забавлява с мострите и аз да си говоря с шефа, може би? не става, не е редно, си мисля. минута спокойствие, и той отново звъни. излизам да изпуша цигара, той се връща и ме пита какво съм свършила, и аз най демонстративно му отговарям, че съм разговаряла с него цял ден, а работата ще си я взема за вкъщи, където той евентуално няма да ме безпокои и ще си доработя. 
позната картинка, нали?
аз ще направя всичко възможно да не ставам жертва на шефа, и няма да си взема работа за вкъщи. ще работя в работно време, колкото ми позволяват силите и възможностите. точка по въпроса


Тагове:   тормоз,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bobito2
Категория: Лични дневници
Прочетен: 186018
Постинги: 86
Коментари: 102
Гласове: 1011
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930