Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.07.2007 13:27 - .....за некадърниците.... с любов
Автор: bobito2 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 901 Коментари: 0 Гласове:
0



забелязали ли сте, че колкото по голям некадърник е даден колега и колкото по трудно се справя със задълженията си, толкова по лесно се издига в йерархията.
и аз искам да съм идиотката, от предишната ми работа, която не можеше да си отчете касата и затова я направиха оператор за да работи с по-отговорни неща като количества на стоки и ревизии. преди не можеше да се справи със собствената си каса, но после започна да борави с  фактури на всички доставчичи и отново допускаше груби грешки, но пак ги замазваше.
искам да съм като друга колежка, която не може да борави с програмата, с която работим, но е нейн администратор. почти няма дукомент, който е издала, и после да не коригирам след нея. но аз й се радвам- с удоволствие корегирам допуснатите грешки.
все пак след като съм малко перфекционистка, защо искам и другите да са като мен. Защо съм се закахарила за някаква си грешна дата, или пък дублиран номер на фактура. как не ми увира главата да разбера, че не е толкова важно че сме написали фактура на 30 число на месеца с бонче от 14-то число. "ми де да знам, че между бончето, което е чукнато и фактурата, която е впоследствие издадена, трябва да има само 5 дни"
как може да искам от хората да си вършат работата, аз луда ли съм?
много сладко изявление имаше от страна на последната ми колежка: аз на новата програма/имаме я от десетина дена/ нямам една вярна фактура издадена. мисля че трябва да я наградим, а най малкото да я повишим, нали?


Тагове:   некадърниците,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bobito2
Категория: Лични дневници
Прочетен: 185332
Постинги: 86
Коментари: 102
Гласове: 1011
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031