Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.06.2007 14:14 - TV ШОУ/част II/
Автор: bobito2 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 629 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 05.06.2007 14:16


продължавам историята за TV шоуто: след като разбрах, че няма да получа отпуска за да участвам в шоуто се обадих на екипа и им съобщих, че не мога да участвам, защото в момента не можех да напусна работа и да се впусна в приключения.
настана тягостно мълчание, пожелахме си приятен ден и затворих. времето беше  в тон с моето настроение- валеше тихо, а аз плачех и подсмърчах. за първи път ми се случваше подобно нещо- да ме изберат да участвам, а аз не можех . 
беше ми трудно, но започнах да се съвземам, когато проведох още няколко разговора и окончателно реших,да не участвам(макар че исках).
след няколко дни ми се обади лично организатора на шоуто. попита ме дали все още искам да участвам- аз отговорих да. казаха ми че мога да участвам и да ходя на работа едновременно- ще мога да изпълнявам програмата. подскочих от щастие- беше като на кино- идеалната приказка.
когато уредихме всичко реших да кажа все пак на шефката, да не би случайно отново да има проблем. тя само ми се озъби злобно и почти ме разплака отново. казах и на шефа- той искренно се зарадва(защото не е злобен и завистлив като нея).
така приключи моята одисея и един от най-хубавите ми моменти в живота.
безкрайно съм благодарна на хората, които се грижиха за мен и ми дадоха шанс да участвам без да се откъсвам от работа.



Тагове:   TV,   шоу,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bobito2
Категория: Лични дневници
Прочетен: 185326
Постинги: 86
Коментари: 102
Гласове: 1011
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031