Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.09.2007 19:06 - "десет неща, които мразя в теб"
Автор: bobito2 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1006 Коментари: 2 Гласове:
0



бях провокирана от една статия-http://www.tialoto.bg/article.php?cat=4&id=5279 в тялото и реших да пробвам да опиша нещата, които ме дразнят много в любимото същество. понеже съм отново "мома англичанка", т.е той отново замина за чужбина, и ми олекна на душата. ето ги и тях:

-мога отново да спя до късно, или да се успивам за работа, а не да се събуждам в 6.00 сутринта от безбожното тропане и шумолене

-мога спокойно да си ползвам автомобила, освен в случите на разваленост, в които често изпада. и не трябва да се тревожа дали утре ще се смили над мен и ще ми даде колата

-ще ми спести времето, което губя да го закарам на работа, и после да го прибирам, и безмислените разговори, които аз се опитвам да водя с него в края на деня, с цел да го подсетя, че може да дойде да ме вземе от работа, ако той е приключил своята, и разбира се избягването на звънене в най-неподходящото време за него

-ще спра да се тревожа дали ще има чисти дрехи за работа, или как да успея всяка вечер да пера в несвяст за да има чист комплект за сутринта

-няма да има разхвърляни дрехи из цялата къща, и съответното количество инструменти и крепежни елементи

-няма да се тревожа, дали като успея да се прибера у дома ще ми стигне времето да му сготвя и да му направя салата

-няма да развалям настроението му вечер с ужасните предложения да излезнем някъде, защото човекът е домушар

-няма да го провокирам с ужасната си нетактичност към всички около мен, и да ми изнася лекция как трябва да се държа с другите

-мога спокойно да отида на козметик и маникюр, без да се сърди колко пари съм похарчила

-и най-много се радвам че ще си почина, надявам се, защото имам огромната нужда да си почина от него. бях решила да го направя в лятната си отпуска, така или иначе никъде не отидохме, като изключим ходенето до майка му, ама не - ти тука до мене, да не би случайно да вземе да ми хареса повече сама....










Тагове:   неща,   МРАЗЯ,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. charlie - Сладурски постинг!
14.09.2007 20:25
Гарантирам ти, обаче, че това, което си описала адски ще ти липсва. Самотно е да няма кой да те дразни.
цитирай
2. bobito2 - мерси,
15.09.2007 09:36
точно тези неща едва ли ще ми липсват,
но със сигурност има поне 10 неща, заради които не бих го напуснала!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bobito2
Категория: Лични дневници
Прочетен: 185946
Постинги: 86
Коментари: 102
Гласове: 1011
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930