Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.05.2007 08:17 - първото ми ПТП
Автор: bobito2 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2984 Коментари: 10 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
нали знаете за емоциите по онези неща, които ви се случват за първи път.
в зависимост от това дали са приятни или не, и дали сте взели дейно участие в случката. 
аз съм от онези шофьори, които взимат книжка на 18г., но нямат налична кола, която да карат. и така цели 7 години. от миналата година съм горд собственик на автомобил, само дето се возех на него. когато за първи път се качих да покарам(с придружител, разбира се), слезнах на втората минута. все едно никога не съм се качвала на кола, камо ли да шофирам. след превъзмогване на първите емоции започнах да искам да карам по често(съответно това беше междуградско). по късно покарах и малко градско, но то ми беше малко.
вече свикнала с удобствата на автомобила не исках да се разделям с него, но се случи че милото ми замина в дълга командировка и аз реших че сега е момента да се науча. много хубаво беше преди да ми се наложи да паркирам в тесните улички, изобщо да паркирам- това не го бях упражнила.
с много емоции и припотяване от моя страна се научих и да карам и да паркирам- браво на мен!
но, какво се случи вчера: по невнимание се блъснах в една кола. как стана ли? ами пред мен имаше автомобил, който завиваше на дясно, а аз продължавах на право. човека беше спрял да минат пешиходците, а аз се нацелих в него- натиснах спирачката(и слава бого че се омекоти малко удара), но успях да се хакна в него. всичко ми се превъртя като на лента няколко пъти. слезнах от колата и какво да видя- десният ни фар надробен на дребни парченца, а малкото фарче под него излезнало цялото със стърчащи жици от него- изглеждаше като изплезено премазано коте. да не забравя и леко нагънатата ламарина. хванах малкото фарче и го пъхнах обратно в гнездото му. погледнах към другата кола- там момчето леко ми се усмихваше. дойде да види моята кола и каза че на него му няма нищо- освен огънатата броня. попита ме дали имам застраховка, аз не помня какво му казах- майче не. припомни ми че аз съм виновна, аз не отрекох и мисля че постоянно повтарях че съжалявам. попита ме дали искам полиция- аз му казах не. каза че ще имам да го черпя и замина.
ако случайно четеш това искам да ти кажа че много съжалявам искренно, и имам да те черпя.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - видяхте ли
31.05.2007 08:55
не е вярно ,че жените не могат да карат.
цитирай
2. andreytcho - хехе
31.05.2007 09:48
Леко си се разминала, моя първи път беше по-страшен. Колата беше обърната на тавана. Карайте внимателно!!!
цитирай
3. анонимен - КОЛЕЖКА СЪС СТАЖ
31.05.2007 09:53
НЕ СЕ ПРИТЕСНЯВАЙ СЛУЧВАЛО СЕ Е И НА ДРУГИ, ВАЖНОТО Е ДА СМЕ КУЛТУРНИ ПОМЕЖДУ СИ В ТАКАВА СИТУАЦИЯ. Е , НЕ МОЖЕ ДА НЕ СЕ ЯДОСАШ И ПАНИРАШ -ЗАВИСИ ОТ КОЯ ПОТЪРПЕВША СТРАНА СИ, НО ДА ИМА ГРАНИЦИ. ВИЖДАЛА СЪМ ПРЕДИ ГОДИНИ НА КРЪСТОВИЩЕТО НА ГРАФА МУТРА, КОАТО УДАРИ ОТЗАД КОЛА СПИРАЩА НА СФЕТОФАРА ДА УДРЯ ШАМАР НА ШОФЬОРА ОТПРЕД - Е ТОВА Е ИДЬОТИЗЪМ ПО БЪЛГАРСКИ. МЕН СЪЩО МЕ ЗАСЕЧЕ ЧЕРВЕН СФЕТОФАР НА ГОЛЯМО КРЪСТОВИЩЕ И НЕ СМЯХ ДА ДАМ ГАЗ И СПРЯХ. СЛЕД МЕН ОБАЧЕ НЕ СПАЗВАЙКИ ДИСТАНЦИЯ КОЛАТА НЕ УСПЯ ДА СПРЕ И ЛЕКО МЕ УДАРИ !! НЕПРИЯТНО БЕШЕ , СЛЯЗОХ И ВИДЯХ МЛАД МЪЖ , КОЙТО МИ СЕ ИЗВИНИ - ОГЛЕДАХМЕ , ЧЕ ПОЧТИ НИЩО НИ НЯМАШЕ И СИ ПОЖЕЛАХМЕ ПРИЯТНА ВЕЧЕР !! ОТНАЧАЛО СИ МИСЛЕХ , ЧЕ ЩЕ ИМА КРЯСЪЦИ И ОБИДИ , НО СЕ РАДВАМ ЧЕ МИНА КУЛТУРНО И ТИХО ВСИЧКО !! НЕ СЕ ПРИТЕСНЯВАЙ , БЪДИ ВНИМАТЕЛНА И НЕ СЕ ОТКАЗВАЙ ДА ШОФИРАШ. УСПЕХ И БЕЗАВАРИЙНО ПЪТУВАНЕ !!!
цитирай
4. viovioi - автотенекеджиите дерат яко...
31.05.2007 09:54
чукай на дърво да не ти се случват повече такива ПТТП-та.А що се отнася до това дали жените са добри шофьори, мъжете казват не, а ние понеже трябва да се подкрепяме твърдим обратното.Така де и сред мъжете има едни шофьори ....мани мани...
цитирай
5. fugitive - Ох,
31.05.2007 10:10
мойто първо ПТП беше с предницата централно в ръба на една мантинела на една отбивка преди Дупница.
Отървахме се със силен уплах, акт и сериозен ремонт на предницата.
цитирай
6. bobito2 - ЗДРАВЕЙТЕ!
31.05.2007 11:12
благодаря за подкрепата, но все пак имам да правя фар и малко тенекии, а пък милото не знае и не знам как да му кажа
цитирай
7. breathe - Според мен колата, в която си се у...
31.05.2007 12:43
Според мен колата, в която си се ударила, е била на неподходящото място в неподходящия момент. ;))))) Лично мнение, де. :)
Но пък ако не беше там, можеше да блъснеш някой от пешеходците.
цитирай
8. bobito2 - zdr. breathe
31.05.2007 13:17
аз не завивах на дясно, а щях да продължа на право- т. е имах зелено- за какви пешеходци става въпрос? а да сетих се- тези, които пресичат на червено
цитирай
9. анонимен - pupata
31.05.2007 14:39
nqma da se pla6i6 na vseki se slu4va.
цитирай
10. sigrina - [S]
31.05.2007 17:55
Милата :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bobito2
Категория: Лични дневници
Прочетен: 185327
Постинги: 86
Коментари: 102
Гласове: 1011
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031